UUwaga! Oprawę oświetleniową powinna podłączać osoba posiadająca uprawnienia!
Pobierz druk karty gwarancyjnej - plik pdf
- Niniejsza gwarancja dotyczy produktów produkowanych pod marką VENTI zakupionych na terenie UE.
- Okres gwarancji wynosi 12 miesięcy od daty zakupu produktu.
- Naprawy gwarancyjne odbywają się na koszt Gwaranta we wskazanym przez niego punkcie serwisowym.
- Gwarancją objęte są wady produktu spowodowane wadliwymi częściami lub wadami produkcyjnymi.
- Gwarancja obowiązuje pod warunkiem dostarczenia do autoryzowanego serwisu oprawy oświetleniowej w kompletnym opakowaniu gwarantującym bezpieczny transport wraz z całym wyposażeniem i akcesoriami będącym w komplecie oraz czytelnie i poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną, dowodem zakupu (paragon, faktura, rachunek)
- Jeżeli do oprawy oświetleniowej zostały dołączone źródła światła to nie podlegają one gwarancji.
- Punkt serwisowy może odmówić naprawy gwarancyjnej;
a) Jeśli karta gwarancyjna będzie nosić ślady przeróbek, nr produktu i seria będą inne na produkcie niż wpisane w karcie.
b) Jeśli nie zostanie do karty gwarancyjnej dołączony dowód zakupu (faktura, paragon).
c) Numer dokumentu zakupu i data zakupu będą inne niż wpisane na karcie gwarancyjnej. - Usterki ujawnione w okresie gwarancyjnym, będą usunięte przez punkt serwisowy do 30 roboczych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez serwis, termin ten może być przedłużony do 60 dni roboczych w przypadku sprowadzenie części zamiennych z zagranicy.
- Gwarancją nie są objęte:
a) wadliwe działanie lub uszkodzenie spowodowane niewłaściwym użytkowaniem (np. podłączenie produktu do niewłaściwego napięcia, użycie źródeł światła o nie odpowiedniej mocy, złe podłączenie do napięcia niezgodnego z instrukcją obsługi i przepisami bezpieczeństwa, zabrudzenia na oprawie).
b) uszkodzenia spowodowane czynnikami zewnętrznymi (np. wyładowaniami atmosferycznymi, przepięciami sieci elektrycznej, środkami chemicznymi, czynnikami i termicznymi i działaniem osób trzecich.
c) uszkodzenie powstałe w wyniku podłączenia do niewłaściwej instalacji współpracującej z produktem.
d) produkty nie posiadające wypełnionej przez sprzedawcę karty gwarancyjnej.
e) produkty z naruszonymi plombami, lub wyraźnymi oznakami ingerencji przez osoby trzecie, nie będące autoryzowanym serwisem.
f) czynności związane ze zwykłą eksploatacją np: wymian baterii, żarówek.
g) czynności powstałe na wskutek zdarzeń losowych np. pożaru, wojny, powodzi itp. - Jeżeli autoryzowany serwis stwierdzi iż przyczyną awarii urządzenia są przypadki wymienione w punkcie 9 oraz wymienionych podpunktach (a g) lub nie stwierdzi żadnego uszkodzenia, koszty serwisu oraz koszty transportu urządzenia pokrywa nabywca. W takiej sytuacji zostanie przedstawiona wycena naprawy odpłatnej do akceptacji osoby zgłaszającej reklamację.
- Uszkodzenia powstałe w wyniku przypadków opisanych w pkt 9 oraz podpunktach (a g) powoduje utratę gwarancji.
- W przypadku gdy naprawa urządzenia jest nie możliwa lub spowoduje przekroczenie terminów naprawy, a także gdy koszt naprawy przewyższa wartość reklamowanego produktu. Gwarant może wymienić Klientowi oprawę na nową o takich samych lub wyższych parametrach. Jeśli oprawa nie była dostarczona kompletna, zostaną wymienione tylko zwrócone części.
- Gwarancję przedłuża się o czas przebywania urządzenia w serwisie.
- W sprawach nieuregulowanych tą umową, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.